Brev:
Modermælkserstatning i grød - 7 mdr.
13. november 2014
Alder:
7 mdr.
Modermælkserstatning i grød - 7 mdr.
Hej Helen
Hvor længe anbefaler du at man fortsætter med at bruge mme frem for sødmælk i grøden? Min søn får ikke flaske, men ammes kun mellem måltiderne.
Mange hilsner
Stine